Translate

marți, 2 martie 2021

Covid made in Romania


Există tulpină de Covid englezească, tulpină sud-africană și Dumnezeu știe câte or mai fi. Ca de obicei, noi le importăm și atât. Ce era, domnule, să fi avut o tulpină românească de carcalac? Ei? Să intrăm pe piața europeană cu un produs nou și competitiv?

Îmi și închipui întâlnirea dintre serul anti-Sars-Cov-2 inventat prin străinătăți și Covidu' românesc.

- Hai noroc! Ce-i cu tine p-aici? Cine ești?
- Hello! Sunt... Asta... Come si dice se zice la voi... Ăăă... Vaccin.

Covid.ro îl privește lung, plescăie a îndoială și grăiește:
- Ce vaccin ești tu, măi, amărâtule?
- Anti-Covid.

Covid.ro râde mai să leșine. Când își recăpătă suflul, întreabă:
- Anti ce, mă, săracule?

Serul răspunde, cu ochii în pământ și cu voce mică:
- Anti... Covid.
- Păi eu sunt Covid. Ia, ce-o să-mi faci?
- O să te... omor?

Covid.ro izbucnește într-un nou hohot de râs, scuipă subțire într-o parte și zice:
- Băi, prăpăditule, fii atent: tu pe mine n-ai cum să mă omori, m-ai înțeles?
- Păi specialiștii spun că...
- Lasă-mă cu vrăjeala asta, îl întrerupe Covid.ro, dând a lehamite din mână. Fii atent: ia d-aici plicu', zi-i șefului tău că ți-ai făcut treaba și să nu te mai prind pe lângă mine, că-ți rup făcătura aia de proteină  spike și te bat cu ea, după care mi-o agăț la retrovizoare. Clar? Ia, hai, să-ți văd mersu'.

Serul pleacă târșâindu-și piciorușele, cu capul în pământ. Covid.ro se uită o vreme după el, apoi se îndepărtează, îndreptându-și geaca de piele și bombănind:
- Să mă omoare, auzi la el... Fraieru' nu știe că mie numa' frecția cu oțet și țuica fiartă îmi vin de hac.

foto: pinterest


ACEST TEXT ESTE UN PAMFLET. DACĂ NU MAI POȚI FACE HAZ DE NECAZ ÎNSEAMNĂ CĂ ȚI-AI PIERDUT SIMȚUL UMORULUI ȘI AR FI INDICAT SĂ CONTACTEZI DSP.  

4 comentarii:

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.