Translate

duminică, 6 decembrie 2009

Eu nu-s de aici

Expresia nu e a mea, ci a lui Mihai Dragnea. Dar mi se potriveşte. Nu am cum să fiu de aici. E imposibil să fiu dintr-o ţară în care, la sediul de campanie al partidului prezidenţial, răsună în toate difuzoarele o mizerie:



Cum ziceam: nu sunt din filmul ăsta. Un film în care oameni inteligenţi, educaţi, în toate minţile, îşi doresc să fie conduşi şi reprezentaţi de aşa ceva. Oameni care spun "nu pot vota un comunist", şi îl votează pe celălalt. Pe cel care s-a autoidentificat drept comunist acum 5 ani. Oameni care se consideră civilizaţi, dar care aleg lipsa de civilizaţie. Oameni care se lasă târâţi într-o mocirlă portocalie ca o balegă de vacă stricată la stomac. "Dă-i la bot lui Geoană"... E singurul lor argument? Mă tem că da. Atâta pot ei.

2 comentarii:

  1. Stiu ca nu esti "de aici" - nici n-am avut rabdare sa ascult imnul motiovational al votantilor domnului Basescu.
    Basescu. Traian Basescu, presedintele Romaniei (2004-2009). Acum, o lectie la materia Istorie. Dar si la Sociologie, Politologie, Educatie civica.

    Totusi, pina nu aud BEC si Curtea Constitutionala confirmind, eu stiu ca e important cine numara. Asa ca discursurile victoriei sint prematurie pina miine. Iar miine, voi incepe sa critic victoria lui Geoana. Iar daca victoria, dupa numaratoarea Puterii de acum, va fi a lui Basescu, nu voi mai spune nimic, nimic, nimic.

    Mos Nicolae ce v-a lasat in ghetute?
    Mihai

    RăspundețiȘtergere
  2. ...si o lectie la materia psihologie, ca sa nu zic direct psihiatrie, capitolul tulburari de comportament. Hai sa vedem ce zice CC...

    RăspundețiȘtergere

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.