Translate

vineri, 1 mai 2009

Pisi Day


Gata. Mă fac Pisi. Nu de tot, numai aşa, un pic, de poftă... O singură zi. Nu ştiu dacă rezist chiar o zi întreagă, dar măcar încerc. De fapt, cine ştie, poate că îmi place şi rămân aşa: Pisi. Nu e FOARTE greu: trebuie să ţin buzele ţuguiate, să-mi pun pe mine ăl mai al dracu' push up pe care îl am, nişte tocuri din alea care îţi dau rău de înalţime, blugi cât mai strâmţi, un decolteu cât mai generos, unghii de plastic, gene false, să... Wow, sunt cam multe chestii de făcut. Obositoare treabă. De-aia or fi fetele astea bosumflate aşa tot timpul?

Uricum, du ăzi u m-um huturut: vru mucur su înceurc. Putu umi iusu. Şu, ducu umu iusu, nu vudum un Cun Cun. Vu puuup, futuuuuu!!!

[Oricum, de azi m-am hotărât. vreau măcar să încerc. Poate îmi iese. Şi, dacă îmi iese, ne vedem în Can Can. Vă puuup, fatăăăăă!!!]
Asta este traducerea fragmentului de mai sus, reprodus din pisineză. Dacă vreţi să învăţaţi limba, nu e foarte dificil, însă pronunţia e totul: pentru articularea corectă a cuvintelor, luaţi o poză cu Nuţi aia mică, ţuguiaţi buzele şi... nu, nu asta, ci începeţi să vorbiţi. Dacă puteţi sări şi una-două vocale, deja aţi trecut la dialecte. Bravo, fată! Succesuri!

6 comentarii:

  1. Sa ma anunti in ce zi incerci ca sa incarc acumulatorii pentru camera si blitz. Promiti ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaaaaa! Facem shooting la Pascucci... sau la The Eatery, să moară coţohârlele de ofticăăăăăăăă!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. hu-hu-hu-hu-hu cu buzu tzuguitauu um rus

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că e proaspăt botoxată, pisi. Zilele trecute am văzut-o într-un reality show cum deschidea un sac plin cu orez: bineînţeles cu un cuţit, tăietură luuuuungă exact la mijlocul sacului.

    RăspundețiȘtergere
  5. te-ai uitat la teveu zilele astea? ai vazut sâmbra boilor? aproape toată floarea era la expunere și prețăluire... clișeu de export, il vad montat pe melodia lu' nutzi mare, aia de promovare ...
    și muuulte pise (ăsta o fi pluralul?)...

    RăspundețiȘtergere
  6. Horia, cred că e defectiv de plural... "o pisi, două pisi, numa' pisi, peste tot pisi etc"... Iar aia cu sâmbra Boilor e foaaaarte tare!

    RăspundețiȘtergere

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.