Translate

vineri, 3 aprilie 2009

Dosarul orb. Ca gloanţele

Operator 112: - Aţi văzut vreun număr, ceva?
"Taximetrist": - N-am văzut, doamnă, niciun număr.[...]
"Taximetrist": - B21 PSF.

E un fragment din faimoasa înregistrare a apelului la 112, difuzată de Realitatea Tv. Există şi imaginile. Doar focurile de armă lipsesc. Şi spaţiul din portbagaj. N-am încercat, dar aş vrea să văd şi eu portbagajul ăla în care încap 3 bărbaţi în toată firea, netranşaţi.



REALITATEA.NET - Procurorii au făcut publice imaginile din momentul sechestrării celor care i-au furat maşina lui Becali. VEZI VIDEO

A mai existat un caz, în care un om de afaceri a fost acuzat DIRECT şi ÎN DIRECT de sechestrare de persoane. Lui Costel Iancu nu i s-a reproşat că şi-a trimis gealaţii să-i aducă înapoi maşina furată, împreună cu hoţii, împachetaţi cu fundiţă. Nu. Despre Iancu s-a spus că a trecut chiar el la treabă, însoţit, desigur, de un grup de "prieteni". Ce i s-a întâmplat lui Costel Iancu? Numai lucruri bune. A fost cooptat în echipa PDL, ca şef al Adminstraţiei Naţionale a Îmbunătăţirilor Funciare.

Faceţi voi comparaţiile.


REALITATEA.NET - Un om de afaceri craiovean l-a acuzat pe Costel Iancu, în direct la Realitatea TV, de sechestrarea sa şi a soţiei

Din păcate, nu am niciun fragment din emisiunea Naşul de la B1, din 30 martie. Invitat a fost Gigi Becali. A zis multe lucruri interesante...

PS Nu mă erijez în avocatul lui Becali. Doar încerc să-mi protejez ochii de praf.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.