Translate

miercuri, 14 ianuarie 2009

Mai trăiţi? Bineeee...

... lasă că v-aranjez eu. Îmi trag Constituţie personalizată, custom-made, să mi se potrivească mănuşă. Doar v-am zis deja că mi-am văzut visul cu ochii... Îl am pe Boc la Victoria (şezi mumos, mamiţo), l-am domesticit şi pe Geoană, chiar mai bine decât speram; hăhăhă... azi, eu vorbeam de REVIZUIREA constituţiei, şi el îi dădea înainte cu "Avem nevoie de o nouă republică"... Mircea, fui! N-ai voie! Lasă jos! Aşa, braaavo.

Ce ziceam? A, de Constituţia tunată. Păi, da, o facem ca lumea...
Cele 10 porunci ale lui Băse. Aşa o să rămână în istorie. Începem frumos, pas cu pas... trecem întâi la republică semi-prezidenţială, renunţăm la o cameră a Parlamentului... Aşa, câte puţin, ca să nu se inflameze societatea civilă că o calc în picioare şi-i las urmă de bocanc pe frunte, şi după aia o facem cum trebuie: Republică prezidenţială, Parlamentul - dă-l în mă-sa, de Guvern o să mă ocup personal (deja e ca şi cum m-aş ocupa). Şi, după ce se obişnuieşte un pic prostimea, trecem la treburi adevărate. O nouă republică? Ei, aş! Facem IMPERIU. Traian mă cheamă deja, am loc în creştet să se aşeze bine cununa de lauri... Supuşii mai trebuie disciplinaţi un pic, că în ultimii douăj' de ani şi-au cam ieşit din mână. Să înveţe din nou drumul spre stadionul 23 august - uite, p'ăsta trebuie să-l redenumesc stadionul "4 Noiembrie", ziua glorioasă în care am venit pe lume. Să înveţe să facă dansuri sincron, cu pancarte, cu steguleţe, tot tacâmul.

Hai, hai, uşurel, aşa, vedeţi că n-aţi uitat? Numai să nu-mi spuneţi cârmaci, că eu nu v-am luat la mişto, da? Eu am vorbit serios. TOT TIMPUL. N-aţi ştiut voi să ascultaţi. Şi lăsaţi vrăjeala aia cu "
Să trăiţi bine". De acum vreau să aud doar "Ave Caesar, moritori te salutant!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.