Translate

duminică, 17 mai 2009

19 mai 2007: ziua în care cetăţenii au uitat uşa deschisă la Cotroceni


"19 mai, ziua în care cetăţenii au fost mai puternici decât Parlamentul", zice Băse. Stai aşa, Parlamentul nu e chestia aia care reprezintă cetăţenii? Mă rog... Oricum, de anul trecut, cel mai preşedinte marinar a hotărât că data aia istorică va deveni "Ziua Porţilor Deschise la Palatul Cotroceni". Aşa să-i rămână numele. Azi, până pe la prânz, se îngrămădiseră vreo 10 mii de oameni să vadă bârlogul... ptiu, ăsta... PALATUL prezidenţial. Numai că, deşi mânaţi de sentimente nobile, cei veniţi să aducă prinosul lor de recunoştinţă au găsit leagănul gol. Locatarul îşi luase zborul către Maramureş, să participe la o serbare câmpenească. Acolo s-a îmbrăcat corespunzător, cu un ilic colorat frumos, numai bun de asortat, într-un fusion style desăvârşit, la traista bucovineană a doamnei Nuţi Udrea.

Frumos, n-am ce zice! Cu alte cuvinte, "veniţi voi, că plec eu!"... Acuma, dacă tot s-a întâmplat aşa, eu zic să profităm de ocazie. A lăsat Băse uşile deschise? Hai să spunem că le închidem doar puţin, că e curent şi trage la picioare, şi, până se întoarce, SĂ SCHIMBĂM YALAAAA!

REALITATEA.NET - Traian Băsescu participă astăzi la o sărbătoare câmpenească în Maramureş


2 comentarii:

  1. Saptalunile trecute am avut intr-o noapte o discutie cu lavinia despre ce e cu clasa politica, cine a fost, cine vine, cine pleaca, daca avem sperante, daca avem viitor, daca ne ducem la vot, daca avem pe cine alege...o seama de intrebari mai mult sau mai putin retorice...am intrat intr-o discutie depsre lumea in care traim, despre lipsa sanselor, a sperantelor, etc. Imi aduc aminte ca m-a intrebat daca exista cineva dintre oamenii politici care-mi place si pe care l-as vota. Am stat sa ma gindesc, mi-am dat seama ca nu am ce alege si de unde, dar pe vorbe i-am dat un alt raspuns, ales special sa vad reactia. Raspunsul a fost, evident, basescu. A tacut, s-a uitat lung la mine, si-a tuguiat buzele si ochii i s-au facut mici ca o fanta din ce-am mai fina. Cine o cunoaste stie ca asta e una dintre fetele ei. Dar nu despre ea e vorba...hahaha...voia sa afle daca eram serioasa sau nu, daca credeam ce-a m spus sau nu...nu era convina si m-a intreat daca vorbesc serios...nu am mai putut tine in mine risul...gaigiia sa iasa si am pufnit...mi-a aparut fetica ta in fata ochilor cind am zis basescu...hihihi...asa ca, as sigila palatul cotroceni cu lant mar si gros si i-as pune un lacat mare care sa poata fi descuiat doar de cel care va merita asta. Nah ca ma duc cu gindul deja la povesti cu printi, printese si presedinti care merita sa fie acolo. Cit despre Cotroceni imi aduc aminte de replica Regelui Carol I la sosirea la Bucuresti...era invitat sa vada Palatul Cotroceni care urma a-i deveni resedinta pe toata durata domniei, iar la vederea acestuia replica a fost "si palatul unde este?" Him!

    RăspundețiȘtergere
  2. deci, cum ziceam, să schimbăm yala şi să vopsim poarta, că gardul e vopsit demult, doar că, ieri, leopardul era pe-afară...

    RăspundețiȘtergere

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.