Translate

joi, 14 martie 2013

Discleimăr (sic!)

Păpuşile lu' mama, în lumina unor discuţii purtate cu nişte oameni din lista mea de feisbuc, simt nevoia să dau cuiva un cap în gură  să fac următoarele precizări:
  1. Stiu că, de curând, o instanţă a decis că reţelele de socializare reprezintă spaţiu public, dar atâta timp cât contul meu de fb e creat de mine, eu îl administrez şi tot eu pot să-l şterg, se cheamă că îmi aparţine.
  2. Pentru oamenii din lista mea sunt destul de evidente (şi de vechi) convingerile şi opţiunile mele politice. Pentru ceilalţi, ele devin astfel imediat după ce încep să se uite un pic pe pagină sau pe blog. Do us all a favor: în loc să intraţi în polemici agasante şi pentru voi, şi pentru mine, mai bine căutaţi compania virtuală a unor celebri oameni de dreapta cum ar fi... ăăă... Elena Udrea sau Traian Radu Ungureanu. Şi ei scriu chestii pe net; poate că alea vă gâdilă mai mult.
  3. Revenind la punctul 1: cum pagina mea de fb este, ce să vezi, a mea, (ce-mi placeeeeeee!) nu simt nevoia să îmi supun postările unor analize literare pe modelul "ce a vrut să spună poetul?". Poetul a vrut să spună exact ce a spus; dacă cineva nu o bungheşte din prima, să mai citeşte o dată.
  4. Nu, nu e vorba de tiranie sau de dorinţa de a avea yesman-i în listă; e vorba doar de a-mi menaja nervii în faţa unor dispute sterile.
Revin mai încolo cu ceva despre sinucidere. Şi la asta se pricepe toată lumea... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.