Translate

duminică, 10 iunie 2012

New No.1 Hit

Puneţi voi textul peste muzică. Prietenii ştiu de ce ;)



Eu nu mai mănânc

Eu nu mai mănânc
Decât dacă iau DDA
Şi cum contu-i blocat e vai şi-amar de pielea mea
Beau în cinstea fiscului că sunt băieţi beton
Doar apă de la robinet că nu mai am niciun RON.

"Colaborez" la muncă toată ziua
Dar când e vorba de lovele toată lumea zice "piua"
Dimineaţa beau cafeaua şi bag cardu-n bancomat
Văd că soldul e spre zero şi mă simt ca un rahat.

Fraţii mei, montaj, platou şi-editorial,
Salarii mari sau mici cu toţii suntem în canal.
Tacâmul jos now, cureaua o s-o mai strâng,
Nu de alta dar eu... vara nu mai mănânc
Eu nu mai mănânc,
Nu, nici gând
Nu mănânc,
Nu mănânc
Ziua ratei mă prinde fără nicio merinde
Pentru că... nu mai mănânc.

Şi jur c-aş merge la Carrefour
Dar azi  nu pot decât să fur
Dar spune-mi pe cine să-njur
Când am în spate-o gaşcă-ntreagă care strigă: vom fi şnur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.