Translate

joi, 5 aprilie 2012

Super-ofertă! La doi PDL-işti, un UNPR-ist gratis!

Eu nu o să-i numesc proxeneţi politici pe liberali, şi nici târfe politice pe PDL-işti şi UNPR-işti. Nu de alta, dar chiar nu-i frumos, domnu' Cezar Preda. Sunt însă uşor nedumerită de aparenta naivitate a liberalilor în această chestiune. Adică vin ăia cu snopu', cu căţel, cu purcel, şi îi primiţi aşa, cu braţele deschise? Am înţeles, Crin a spus că ar fi cazul să înceapă să-i trieze. Domnule Antonescu, era cazul să-i triaţi de la început, nu să vă comportaţi ca o adunătură de babe isterice când e ofertă de tigăi la Cora. If it sounds too good to be true, it probably is. Chiar n-a auzit nimeni de Calul Troian? Chiar nimeni nu ştie că aheii i-au nenorocit pe troieni chiar de la ei din sufragerie? Nu vi se pare bătător la ochi că Frunzăverde vă aduce pe tavă un întreg judeţ, doar ca, după alegeri, să vă poată spune "merci, aţi fost băieţi de comitet, acuma, gata, pa, pa, pa!"? Poate că nu e aşa. Poate că sufăr eu de scenarită cronică. Poate că de vină e doar instinctul de autoconservare al omului politic român care îl face să-şi piardă orice vagă urmă de decenţă şi de simţ al ridicolului (dacă le-a avut vreodată). Dar, cum să pleci la drum cu cineva care nu are nicio greaţă să-ţi plângă pe preş, după ce te-a măscărit cu talent ani şi campanii întregi? I-aţi "reevaluat", domnilor liberali? Asta e ideea? Dacă da, atunci eu nu mai am ce să caut la urne. Nici la legislative, nici la prezidenţiale. M-am lămurit: dumneavoastră, politicienii din varii formaţiuni, sunteţi un fel de bombonele M&M: colorate diferit, dar cu acelaşi gust. Amar. Dacă vă mai şi topiţi în pungă şi vă amestecaţi unii cu alţii, chiar că îmi piere apetitul electoral. Bleah!

Un comentariu:

  1. La inceputul formari USL-ului, Crin a declarat ca nu va primi traseisti in formatiune si pe liste! Sa tinut oare de cuvant?!?

    RăspundețiȘtergere

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.