Translate

joi, 18 iunie 2009

Bă, domnu' Liiceanu, ce tâmpiţi suntem...


Sunt tâmpită. Am aflat-o, aseară, de la preşedintele meu. Mă rog, e al meu doar prin faptul că e cazat de aproape 5 ani la Cotroceni, deşi eu nu i-am pus viza de flotant pe buletinul de vot. Detalii, detalii...

După ce l-a salutat protocolar cu "Bună, domnu' Liiceanu", domnul preşedinte a făcut o "erată" la enormitatea cu chelnerii şi tinichigiii pe care o debitase cu vreo două zile în urmă. "De fapt, am vrut să spun că şcoala românească scoate tâmpiţi... dar am spus o prostie". Am citat aproximativ, dar în esenţă tot aia e.

Întâi m-am enervat. Rău. După care i-am dat dreptate. Chiar
suntem tâmpiţi. Pe ce mă bazez?

1. Îl avem pe Traian Băsescu preşedinte şi, potrivit sondajelor, se pare că ne place şi mai vrem;
2. Am trimis-o pe EBA în Parlamentul European, la pachet cu Gigi Becali şi Corneliu Vadim Tudor;
3. ORDA se luptă cu piratarea muzicii punând o taxă pe care trebuie s-o plătească şi surzii (nu e banc, o să scriu mai multe despre asta).
4. Ne lăsăm opinia formată de nişte guru găunoşi, care au convingerea că ei sunt calea, adevărul şi viaţa, dar scriu noştrii şi mândrii...
... Să mai zic?...

Aveţi dreptate, domnule preşedinte. Suntem tâmpiţi. FOARTE tâmpiţi. Norocul dumneavoastră e că nu prea v-a plăcut şcoala. Altfel, Dumnezeu cu mila...

4 comentarii:

  1. Ma inscriu si eu in rindul timpitilor. Mihai

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevăru' e că suntem proşti de bubuim... Lipsii o săptămână din ţară şi, după ce vede pozele, toată lumea mă întreabă, la modul cel mai serios: "De ce te-ai întors?"

    Răspunsul meu? "De vacă!"

    RăspundețiȘtergere
  3. A uitat o meserie, pe langa tinichigiu - cea de matroz. Ca aia de bisnitzar nu e trecuta in nomenclator, iar cea de palavragiu natonal intra la postuniversitare. Alt prost, Horia

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' aia de mitocan şi aia de suveran închipuit care nu realizează că niciodată, în vieţişoara lui de demnitar, nu e în timpul său "privat" decât la budă, şi că şi atunci, tot pe banii noştri... trăieşte, pe alea cui le-o fi lăsat?

    RăspundețiȘtergere

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.