Translate

luni, 22 aprilie 2013

Cum face istoria mişto de ea însăşi

Văzui pe DC News o ştire crăcănătoare: cică distinsul Traian Băsescu, actualmente preşedinte-guvernator al unei frumoase dar ghinioniste ţări din Europa de Est, degrabă lustruitor de botine şi cizme made in Brussels, ar urma să fie secretarul general al NATO.



Adică, după Anders Fogh Rasmussen, vine Băselu să vorbească de la pupitrul NATO? Nu zic nimic de prestanţă, de imagine şi de a avea ce căuta acolo; nu vreau să mă enervez, că doctorul mi-a recomandat să evit stress-ul. Dar, pe bune, secretarul general al NATO trebuie să fie un bun comunicator. Iar nu vreau să mă indispun, aşa că nu mă voi referi la eventualul conţinut al mesajelor transmise de Divin, cu spider-ul NATO în spate. Alta e nedumerirea mea: în ce limbă o să vorbească domnu', ca să priceapă ceva şi onor auditoriul? Cu engleza ne-am lămurit, despre alta n-am auzit... Mi-e că domnu' secretar general o să facă febră musculară încercând să explice strategiile Organizaţiei Nord-Atlantice. Pe de altă parte, spritz se zice la fel în toate limbile pământului...

2 comentarii:

  1. SI A PLATIT FUNCTIA ,PUNAND PE TAVA STRAINILOR ROMANIA ...VAI NOUA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate tara asta nu va avea niciodata un viitor bun...asta e situatia,de a ne afla la rascrucea marilor imperii si puteri,care evident ca vor sa-si impuna dominatia.Basescu e si el o marioneta...dar sa stiti ca pericolul cel mare nu vine din exterior,ci din interior.Tradarea si actiunile subversive ale unor baieti destepti,acesta e adevaratul pericol.Noi suntem proprii nostri dusmani,ne atacam si ne distrugem intre noi.Asa a fost mereu in istorie.

    P.S. Din cate imi amintesc,si Ion Iliescu in ultimul mandat a inceput un discurs oficial in limba engleza si l-a terminat in franceza.

    RăspundețiȘtergere

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.