Translate

marți, 10 iulie 2012

PDL UNPR USL

Păi
Dacă
Luna

Umbreşte
Noaptea
Pământul
Razele

Unde
Să
Lumineze?



Acu' v-aţi prins? E un exerciţiu. De normalitate comportamentală şi de sănătate mintală. Pe care constat că tot mai mulţi oameni le pierd cu o viteză înspăimântătoare. Toate alea din titlu sunt nişte litere. Alăturarea lor poate însemna orice. Nu totul pe lumea asta se reduce la politică. Mă întreba un cititor al acestei postări dacă până acum eram nefericită şi am găsit în sfârşit ceva ce pot controla. Nu, la ambele întrebări. Nu eram nefericită până acum, după cum nici nu mi-a crescut nivelul de fericire datorită vreunui eveniment recent. Cât despre a găsi ceva ce pot controla, da, am găsit aşa ceva, de când am devenit conştientă de mine ca fiinţă umană - acum vreo 32 de ani.  Propriile-mi reacţii. Că nu îmi iese de fiecare dată partea cu autocontrolul, asta e altceva. Dar lucrez la el. Hai să lucrăm cu toţii, ce ziceţi? Fiecare la al lui. Altfel, o să ajungem cu toţii ca iepuraşul din bancul cu clătitele:


"Vreau clătite, dar n-am tigaie. Mă duc la urs să împrumut una." Pe drum, începe să se gândească: "mda... şi dacă îmi cere şi el? Ei, asta e, o să-i dau una-două, acolo, de poftă. Dar dacă vrea mai multe? Dacă vrea jumătate? DACĂ MI LE IA PE TOATE???" Tot gândindu-se aşa, ajunge la uşa ursului. Bate, ursul îi deschide: "Ooo, iepuraşule, ce mă bucur să te văd..." Iepuraşul: "Ursule, ştii ce? Du-te dracului cu tigaia ta cu tot!"

Nu vă băgaţi picioarele în tigaia mea înainte să aflaţi despre ce e vorba. Cine ştie, poate că nu aveam de gând să vă cer nicio clătită.

2 comentarii:

  1. Laura, fa tu clatite in tigaia altuia si-ai sa vezi c-o sa ajungi presedinte interimar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Qod erat demonstrandum. De ce Dumnezeu reduceţi totul la împuţiciunea asta de politică? Oameni buni, există viaţă şi dincolo de partide, preşedinţi, parlamente şi interimate! Trăiţi un pic, că rataţi toată distracţia!

      Ștergere

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.