Translate

luni, 24 august 2009

România: rută ocolitoare


Jurnalul Naţional scrie ceva... neliniştitor, ca să vorbim frumos: cică o şosea ar fi fost mutată ca să nu deranjeze un proiect rezidenţial al doamnei Udrea, care urma să fie realizat - unde altundeva? pe un spaţiu verde (o fi cernoziomu' bun pentru sămânţa de bloc).

Drumul cu pricina ar fi trebuit să treacă fix prin proprietatea nevestei-de-Cocoş-şi-protejatei-de-marinar. Cum, păcatele mele, adică să scadă valoarea păduricii de blocuri? Ceva trebuia făcut, mai ales că soluţia era simplă. Cum de nu s-or fi gândit din prima? Doar era la mintea... cocoşului (ştiu, mă repet, dar mă ajută subiectul). Şoseaua cu pricina va traversa cimitirul şi lacul Dămăroaia. Pe locatarii cavourilor oricum nu-i mai supără chestiunea, şi lacuri mai frumoase se formează, de exemplu, în pasajele din Bucureşti, la cea mai mică ploaie. Aşa că nu-i deranj mare. Nişte cheltuieli în plus cu asanarea, cu podul, cu strămutarea unor morminte, dar astea sunt nişte mici sacrificii pe altarul construcţiilor, că tot le-a relansat Boc cu Prima Casă.

Ştiţi ceva? Mai bine nu mai faceţi nicio autostradă PRIN România. Faceţi una ÎN JURUL ei. O rută ocolitoare. Romania, land of choice? Choose to avoid it!

foto: bloombiz.ro

4 comentarii:

  1. Nu mai pot! Pana si tu, Laura?
    Cu vreo 6 ani in urma intrebam un pusti de clasa I cum il cheama. Era frumusel, inalt, cu ochi vii, brunet-par-corb, ten deschis. Ce mai, un viitor barbat frumos. Imi raspunde sec, ferm, asa, ca sa fie clar:
    -Razvan.
    -A, zic(crezand ca il cuceresc!), ai nume frumos, asa se numeste si baiatul meu.
    -Offffffff, zice pustiul cu naduf, acu' trebuie sa-mi schimb si numele!
    Ce vreau sa spun cu asta? Ca, pe toate posturile TV, se lafaie fara griji si stres,Elena Udrea. Cand am deschis blogul tau, Laura, ce mi-e dat sa vad?!
    "Offff, acu' trebuie sa-mi schimb si numele!"
    De fapt, prenumele. Unul frumos, de altfel, de sfanta si de imparateasa.
    Te imbratisez! Nu te supara! Ma mai "umplu" si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce să mă supăr?! Elena se numea bunica mea, şi nu avea ABSOLUT nimic în comun cu duduia Udrea. Vorba lui Big Will: "What's in a name? That which we call a rose, by any other name, would smell as sweet"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nimic nu ma mai mira cand e vorba de Elena Udrea. Ca si de cealalta Elena... basesciana.
    Nu ma mai mira de acum 8 ani, daca nu ma insel, cand propusa fiind pt. postul de minitru al Integrarii Europene a declarat cu nonsalanta ca Norvegia are presedinte.
    In fine. Mare e gradina politicienilor si multe panarame zac in ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi, hai cu lopeţi, săpăligi şi topoare! La plivit, desigur, nu instigam la nimic :)))

    RăspundețiȘtergere

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.