Translate

luni, 15 decembrie 2008

Parteneriatul pentru caşcaval. Doamne ajută!

Au semnat. Unul, cu un zâmbet cât ăla al predecesorului şi cu un "Doamne, ajută!" mulţumit, după. Celălalt, cu o jale nemăsurată în priviri.
Urmărindu-i, am avut impresia că mă uit la o nuntă forţată, cu un mire deznădăjduit ca un şoarece prins în cursă, după ce l-a bătut bine tata socru (la ficat şi la coaste, să nu se vadă), pentru că a lăsat-o însărcinată pe fie-sa. Mireasa, în schimb, îl priveşte pe EL cu ochi strălucitori şi, eventual, îl mai şi mângâie cu piciorul pe sub masă.
Numai că, de data asta, pe mire l-a bătut chiar tac'su. Iar nunta A FOST forţată, dar nu din cauză de sarcină nedorită, ci din cauză de bani.
"- Ia-o, mă, nenorocitule, fir-ai al dreacu', nu vezi că singur nu eşti în stare de nimic?
- Mă, tată, da' e chioară....
- Da' ştii cum vede verzişorii cu ochiu' ălălalt?
- Tată, da' e ciungă...
- Da, mă, da' mâna ailaltă o bagă în buget până la cot!
- Tată, e şchioapă!
- Aşa, şi? N-ai văzut ce repede fuge din calea DNA-ului?
- Tată, da' e exact CA MINE!!!
- Ete na, şi ce, vrei să fie perfectă?..."
Dumnezeu să ne ajute pe toţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează numai dacă ai identitate și cunoști și cuvinte care nu fac referire la părți anatomice sau rude pe linia maternă.